I cни i мрii

Татьяна Столяренко-Малярчук
        ***
   Плэйкаст
Сни мої крилаті,
Ви мене до хати
До рідної хати швидше віднесіть –
Там червоне літо,
Там дощами вмита
Пісня солов’їна цілу ніч дзвенить.
Вітерець поволі
Там колише поле,
Місяць сторожує зоряні стада,
Там тече іскриться
В батьківській криниці
Кришталево-срібна льодяна вода.
Там у рідній хаті
Буду знов навчатись
Щирості, любові, вірі й доброті,
Запашний великий
Буду хліб ламати
Для сестри своєї, для своїх братів.
Та не дочекатись
Снів моїх крилатих,
Кличе мене серце
Побувать в селі,
Хоч нема вже мами
І нема вже тата,
Я старій вклонюся хаті до землі.

          ***
Моя Україна –високі Карпати,
Моря і долини, ліси та гаї,
І землі родючі, і надра багаті,
Чому ж так зігнулися плечі твої?
Дісталася доля гірка до нестями
І десь загубилась щаслива в полях,
А сльози твої виливались піснями,
Ти душу свою розчиняла в словах.
І терен цвіте, і  дівчИна  зітхає ,
І місяць на небі, як човен пливе,
Хлопчина жалкує, що крилець немає,
Бо тяжко тому, хто в чужині живе.
І кров’ю, і потом від панства до волі
Тобою полита врожаю рілля,
І вироком неба на рідній долоні
Чумацького шляху іде колія.
Якими звернутись мені молитвами,
Щоб ви посміхнулися, очі в сльозах,
Щоб долі гіркої закрилася брама
І сонце осяяло обраний шлях?
Моя Україна –високі Карпати,
Моря і долини, ліси та гаї,
І землі родючі, і надра багаті,
Та тільки б розправились  плечі твої!