Жарты фрашки

Татьяна Трубач
Самалёт павінен прызямліцца ў Мінску, але робіць кругі над горадам.
-Мабыць, якая няспраўнасць? – турбуецца жанчына.
-Налівай! У цябе недзе прыхавана гарэлка.
- А не будзе нам дрэнна?
- Можа больш і не прыйдзецца выпіць, - настойвае муж.
Софа хваліцца сваім дзіцёнкам: “Мой Алік такі прыгожы, такі разумны! Шкада, што нежывы нарадзіўся…
Беларускае мястэчка. Крама. Заходзіць сталы мужык з мясцовых, сумна аглядае паліцы з віном і гарэлкай. Нічога не ўзяўшы, адыходзіць. Яму ўслед  кажа прадаўшчыца: “Пане Раман! Чаго ж ты так збяднеў?”.
- Ці  мы бедна жывём? Мала каму должны?
Эксгібіцыяніст выходзіць з-за кустоў. Яму насустрач  ідзе цётка з авоськамі. Яна глянула на мужыка і кажа: “Ох! Забылася яйца купіць!”.
З раніцы яны скідваюцца на бутэльку таннага віна. Не хапае… Адзін панёс здаваць у краму бутэльку. – Аблом! – кажа, -  бутэлька ледзь-ледзь трэснутая…
Беларуска выйшла замуж за чучмека.
- Глядзі, жонка, у мяне цюбяцейка на які бок? Калі налева, то стаўляй ежу, калі  направа, то давай  сэкс.
- І ты ж глядзі: калі ў мяне рукі ў бокі, то мне пляваць, з якога  боку ў цябе  цюбяцейка.

Сын - архітэктар, адзіны ў маці, працуе ў канструктарскім аддзеле. “ Усе лайдачаць, а ён робіць праекты за ўвесь інстытут. Я кажу яму: “Фіма, і тебе это нужно!?”.