Ж ночн сть

Тэм Гольд
Ні. НЕ дивись так на мене. Ну так і шо, що я хочу мати член та груди четвертого розміру? Я вже давно загубилася у своїй статі.  Ну і яка я, коханий? Мужня чи жіночніша? Чи вже дивлячись у мої ****ські наївні очі краще казати ВОНО?
До біса питання. Я не хочу нічого у тебе запитувати. НЕ хочу дізнаватися відповіді. Вони мені неважливі, тому що моє життя здохне із цим грьобаним світом. Приблизно через три роки. Чи коли там пророкують кінець нашої любої маленької блакитної планетки?
Поки у мене ще є час, давай трахнемося, га, любий?  Прикинь, яка  збочена екзотика, я твоя дівчина із сильними руками та великим членом., я твій хлопець із цицьками та діркою.
Знаєш, любий. Я не хочу бути дівчиною. Вони бридкі, сльозливі, самозакохані, заздрісні мазохісти-ідіотки, повернуті на безглуздому коханні, і сексу після двох місяців зустрічей. Гидота. Нудота. Самота.
Знаєш, коханий. Я не хочу бути хлопцем. Вони бридкі, слабкі, самозакохані, егоїстичні нарциси-садисти, повернуті на ****ському сексі до нестями, і коханню після трьох перепихів.
Ненавиджу. Нудота. Самота.
Я дивлюся в дзеркало… Гарна. Гарний.  ЩО Я В БІСА ТАКЕ?! Поясни мені, я благаю тебе! Ти знаєш мене, ти ж бо трахаєш мене, моє тіло, моє серце, душу! То поясни мені де ж мій член, чи то либонь де моя клята жіночність?!
А ні те, а ні інше. Інша. Інший. Щось середнього роду. Без цицьок та члену. Без душі та серця.
Гидота. Самота.