Я чи я? 2

Олексый Майстренко
Хто я?я не юнак ,я скоріше галеретка трускавкова. в одноразовому прозорому стаканчику мене витягли з мого рожевого спокусливого холодильника мені жарко на свободі треба роздягнутись…. Я топлюсь дригаюсь від страху…..
 в холодильничку я стояв біля салату олівє я говорив що його вже ніби поїли і виплюнули в кращому випадку так він виглядає почленований чиїмось жовтими зубами але він не ображався більша проблема була звісно з вівсянкою я благав її кинути себе родзинок ,цукру, лимонного соку ,шоколаду, меду, молока згущеного ...щоб хоч якось відрізнялась ,але  ні вона була вперта. навіть масло її не міняло… ще був присутній у нашій скромній компанії 2 літровий грейпфрутовий сік повинен зазначити що це вигаданий персонаж  або навіть міфічний бо такого в природі не існує ,ой тобто в Арсені не існує...  ніколи незабуду як ми грали асоціації з ним поночам.грали футбол  поверх на поверх.памятаю як після одного матчу трибуни кричали суддя підерас(ним був гейфрукт.а курячі яйця побили перепилині.а як ми танцювали тектонік...оооооо

Я різнокольоровий і мені то подобається якщо дивитись збоку на мене зверху я зелений потім жовти2й потім оранжевий а ще потім я червоний то в самому низу стаканчика я червоний якщо дивитися зверху то я оранжевий і ніхто не скаже що в мені є щось зелене поки не відламає  краєчок ложечкою зверху і непокладе дописка  заплющить очі від насолоди ізабуде про все на світі… це як бульбашки айро..