Чистыми руками на укр. языке

Сергей Алексеевъ
Прошу прощения, но был уверен, что надо писать именно на украинском языке.
 
- Спасибі. Спасибі, дорогі друзі! Сьогодні, відразу відкрию Вам секрет, не проста пресконференція. На її протязі я не просто щось там буду говорити ( до речі, що я буду говорити? Де мої відповіді? І тут бардак, як втім і у всій країні). Отож, по-перше, протягом нашого з Вами активного діалогу рекомендую усім, особливо фоторепортерам уважно стежити за моїми ручками. Мені вдалося з 27 серпня, поки вони там когось вибирали зробити, з мого погляду, прорив як у внутрішній так і у зовнішній політиці. Буквально вчора я закінчив розучувати три дуже ефектні жести. Мої психологи так і сказали, що це дійсно справжня подія в житті всієї нашої країни за останні два роки. Ці три жести повинні зробити незабутнє враження, як усередині держави, - так і далеко за її межами. Ну а зараз пропоную відразу почати. Мені не терпиться показати Вам ці три комбінації. Прошу!
- Репортер з села «Великі Піндюки», що на  Хмельниччинi, Михайло Несховався. Пане президенту, мені як і усім мешканцям нашого села дуже цікаво, які майбутні перспективи стосунків України та Папуа- Нова Гвінея? І прошу, підробніше. Люди хвилюються!
- Михайло, дивись, як я навчився робити. Та, почекай ти зі своїми наболілими питаннями. Камера, великий план. Зараз замислюся на дві хвилини, потім продемонструю одну з моїх нових комбінацій ручками. Ну що, вражає? Як думаєш на це світова громадкість отреагує? Ось. Тепер відповідаю. Дякую, любий друже. Дуже, дуже цікаве і своєчасне питання. Але, дорогі друзі, давайте домовимося. Ви мені задаєте відразу три питання і я моментом на них відповідаю. І відразу усім все зрозуміло. Чомусь не пам’ятаю випадку, щоб комусь не були зрозумілі мої роз’яснення. Прошу, друге питання!
- Колгосп «Помаранчевий шлях» і його провідний прес-аташе Остап Віддайсало. Пане президенту, ось вже два роки усі мешканці нашого колгоспу дуже захоплені «розвитком країни на міжнародній арені за останні два-три століття». Читаємо нову інформацію з міс- цевих газет, як який то бестселер. Чи буде далі більш велике продовження? Чекаємо з надією.
- От ти подивися, Остап, на мою другу комбінацію. А тепер з іншого ракурсу. Правда дивовижно! Ось і мій головний психолог Джеймс Нато… Нато… Нато…, як же його прізвище. Ім’я те я відразу запам’ятав, а прізвище у нього якесь не російське: Нато… Нато… О, зга-дав, - Наштовкався! Так цей Джеймс Наштовкався каже мені вчора на останній репетиції показу нових жестів: «Діэр, президент, нічого подібного у себе на Волинщині й у прилягаючих штатах, клянуся різдвяною індичкою, зроду не бачив!» Так, хто там на черзі. Прошу, третє запитання!
- Тетяна Залишборщу, і газета «Сьогодні Україна ще не вмерла!»
Пане президенте, читачі нашої газети запитують можна чи завдяки уряду й зокрема Вам звернутися із проханням занести усю нашу країну до «Книги рекордів Гінеса»? Адже тільки в нас у країні та при Вашому мудрому правлінні кілограм бананів став дешевше кілограма картоплі. Нікому раніше не тільки таке не вдавалося, але й не снилося. З такими успіхами при повторному Вашому обранню президентом ми вправі сподіватися, що кілограм японських трюфелів буде значно дешевше коштувати, ну наприклад, ніж кілограм будь- яких там макаронних виробів.
- Фігура третя, Тетяна. «З надією в Майбутнє»,... - називається. Та не інфаркт у мене! Просто усі одну руку до серця тулять, а я для більшої переконливості відразу дві. Так щоб навіть на Сході розплакалися. Тепер відповідаю. Дякую Вам ще раз за цікаві й злободенні питання. Тільки з такими, як Ви ми й далі будемо розвивати в країні демократію й…щой?... забув… ну так добре, це виріжуть. Ще раз: тільки з такими, як Ви ми й далі будемо розвивати в країні демократію й… ах, ну так… і нікому її не віддамо.
А тепер по суті питань. Уважаю, що в мові будь-якого політика повинна бути присутнім тільки конкретика. Отже, що стосується голодомору в Україні! Бажаю відразу заспокоїти нині живучих громадян. Більше їм не на що розраховувати, як на визнання голодомору. Адже відразу видне, що це ціль усього мого президентського правління. Я й далі буду актувати це питання. Нехай на це піде навіть два або три мої президентські терміни. Ціль-то свята! Зізнатися нові жести закінчилися, а Джеймс Наштовкався казав, що в одній передачі часто повторюватися не заслуговує. Пресконференцію закінчено. Дякую за увагу!