***

Ольга Кмит
Лина Костенко

Розкажу тобі думку таємну,
дивний здогад мене обпік:
я залишуся в серці твоєму
на сьогодні, на завтра, навік.
І минатиме час, нанизавши
сотні вражень, імен і країн, –
на сьогодні, на завтра, назавжди! –
ти залишишся в серці моїм.
А чому? То чудна теорема,
на яку ти мене прирік.
То все разом, а ти – окремо.
І сьогодні, і завтра, й навік.


Расскажу тебе тайную мысль –
Мы догадкой слегка обожглись:
Навсегда мы с тобою вдвоем,
Нежной грустью я в сердце твоем,
Драгоценный мой человек,
На сегодня, на завтра, на век.
Время сном твоим пролетит,
Нанизав впечатленья на нить
Страны, лица и города…
Буду в сердце тебя хранить
И вчера, и сейчас, и всегда!
Почему?... Теорема ясна,
На нее ты меня обрек:
Вы все вместе, я же – одна
И давно прописан урок…
Драгоценный мой человек,
На вчера, на завтра, навек…