Неприятности

Лариса Даренская
                НЕПРИЄМНОСТІ
                (з циклу "Спостереження")

         Чи маєте в своєму оточенні людей, які б ніколи не спричинялись до ваших неприємностей?..
         В мене є один такий знайомий. Згадаю про нього – та посміхаюсь… Дивно, здається людина здатна піднести настрій навіть на відстані! Та чи надовго? – Адже знайомство наше досить свіже, ще зарано робити якісь узагальнення. Хоча дещо про нього я таки знаю. Одна жінка через нього навіть втопилась…
         На емоційні враження протоколів не складають, але ж я звикла все аналізувати. У природі не існує лише чорний або лише білий колір – є чимало тонів, та ще й півтонів поміж ними…
         Ні, я не кажу про масштабні неприємності – катастрофи, катаклізми… І топитись не маю наміру. Принаймні через нього. Але ж не може бути все бездоганно добре! Такого не буває…
        Ось думаю про нього цілий день – та посміхаюсь… Хтось з боку подивиться – що скаже про мене?.. Та що там – збоку?.. Сама на себе у дзеркало подивилась – нову зморшку помітила. Від посмішки. Хіба не неприємність?
        А до телефону лечу, немов Карлсон з пропелером! І що ж? – або подруга, або хтось номери помилив… Приємний знайомий, життєрадісний такий. І телефон протягом дня має під рукою. Міг би й зателефонувати!..
       І зателефонував.
       Може в природі все ж таки існують винятки? – Люди, які не здатні принести неприємності?! Особисто нам…

                1996