Про кохання

Соня Саншайн
  Я не вмію писати і говорити красиво про кохання. пишу і говорю лише те, що думаю. І, взагалі, не знаю, навіщо все писати? Він все одно не побачить. Просто неможливо тримати в собі! Мені боляче, але не любов моя мені робить боляче. А ті перешкоди, які трапляються на шляху. Я не знаю, як складеться моя доля, які зміни чекають на мене, але я знаю одне - я полюбила його, навіки! І ніщо не завадить мені вважати його моїм. Думки про нього гріють мене, коли важко! Я люблю, люблю, люблю!
  Я втомилася: бути сильною, стримуватися ...
  Я люблю: дощ, адже він схожий на мої сльози ... осінь, адже вона завжди приходить із дощем ... парасольки, дитячий сміх, сонячних зайчиків, шум прибою, його голос, його очі. Глибокі ... загадкові ... я люблю дивитися в них, знаходити своє відображення ... Я не уявляю свого життя без нього, воно порожнє і холодне без його голосу, погляду, дихання ...
  У моїх думках тільки він. Це нерозумно, безрозсудно, але так прекрасно! Коли в світі повно поганих моментів, подій, я думаю про нього .. і це мене зігріває. Я починаю любити життя ще сильніше, тому що він є в моєму житті. Він займає якесь певне місце в ній ... варте уваги, цінне ... Колись давно-давно я його не помічала. але в один момент я зрозуміла, що щастя було зовсім поруч ... залишалося лише уважніше придивитися, дотягнутися рукою і ухватитися за нього міцно-міцно ... Тепер я зрозуміла, що він – та людина, яку я так довго шукала. Він потрібен мені ...
  Коли я бачу його, у мене захоплює подих в буквальному сенсі, серце починає битися швидко-швидко. Дивна я людина і така наївна :) Вибач за те, що я продовжую тебе любити ...
  Багато хочеться сказати. Ще більше залишити недосказаним. Те, що можна тільки відчути, те, що не передасть словами кращий письменник. Відчути, як дотик губ, як дотик шовковистої шкіри, почуття, пронизує душу та залишає глибокий слід солодких спогадів, передчуття прекрасних відчуттів і тривожного биття серця. Немов вихор образів, в який поринаєш повільно, бажаючи зберегти кожну секунду, продовжити її у вічність, не чекати кінця стихії почуттів. Зберегти, як золото, як найцінніший подарунок, зберігати в пам'яті вічність, яка зберігає тебе. І ніколи не зрадити …