***

Екатерина Брезицкая
                Румба
    Того вечора я зовсім не хотів йти додому.Вимкнув світло,зачинив зал.І ось я стою, вдихаючи свіже прохолодне повітря,думаю.Вирішую пройтись.Вулиці навколо вирують життям, повз мене пролітають дорогі авто з "дорогими людьми".
    В нашому місті є один паб,який я дуже люблю. Там своєрідна атмосфера і музика,а кожного вечора танцюють латину.Сьогодні тут людно.Всі танцюють самбу.Заплющую очі і опиняюсь у величезному залі з дзеркалами,який потім стане моїм другим домом. Ось я вчу перші основні кроки,а ось- моя партнерка, в яку я був закоханий.
    Самба закінчилась і пролунали перші акорди танго. Я знову заплющив очі. Передімною моя дружина.Чи кохаю я її? Не можу сказати.Спочатку це,мабуть, було кохання, але з роками звикаєш настільки,що...Але вона мене кохає.Я це знаю.
    Я розплющив очі.Навпроти мене була пара очей.Ця пара очей посміхнулась.Дивно,чому я раніше не помітив?Як же вона схожа на мою колишню партнерку!Така ж мініатюрна в маленькому чорному платті.
    В той момент я ще не знав,як сильно її хочу.
    Я встав, повільно підійшов. Хтось ніби прочитав мої думки-увімкнув її величність румбу.Господи,як вона танцювала!Кожен рух тіла був точеним, чітким,плавні лінії рук,кистей. З професійної точки зору я одразу визначив, що вона танцівниця класу А чи Б.Я ніби повернувся на десять років в минуле.Ви не уявляете, настільки вона була схожою на ту,яку я кохав-погляд, голос, губи, довге хвилясте волосся.
    Ви коли-небудь танцювали румбу під дощем? Це неймовірно! Я мабуть до кінця життя пам'ятатиму ритм її серця...
    Зараз ми їдемо до неї.Я знаю чого це мені коштуватиме, але я вже зробив вибір.
    І хай потім, коли я прокинусь вранці її не буде поруч, лише записка і пурпурові троянди, а моя дружина проплаче всю ніч і зустріне мене холодним мовчанням.Все це буде потім. А зараз я дякую за ніч, румбу і Мрію.