22 15 Думати шк дливо

Ди Клинтон
Ну ось знову, вони знову хотіли зі мною поговорити. Їм було похуй, шо я не хочу їх чути, а тим паче бачити. Шо я отака трохи змезла стою в черзі і сліхаю ту дурнувату й заїзжену пісню в плеєрі (доречі грає Forever Young ). Мої ДУМКИ.
-Може досить? -, питаю я у них.
-Ні, слухай дурепа!слухай! Вони :
-от і шо воно таке тепер далі буде?
Оце така ціна за миті райської насолоди, за порції адреналіну, який вприскується в кров і будить у тоді нову, або ту іншу, яка усе життя живе с тобою?!
Може це ціна за полуничне літо з присмаком ванілі, кави зранку і дорогого напівсолодкого вина?
Чи є це плата за несчисленні прогулянки вздовж річки та вечери біля костра, і пісень під гітару?
А якщо, це є подарунок за швкові простирадла. пелюстки проянд, романтичну музику і за бульбашки шампаньського вперемішку з холодним присмаком шоколадного морозива?
_нушо, що ти обираєшь?
Злорадні, єхідні отут сидять у мене в голові і копирсаються у мозгу, перебирають спогади, дивні мрії, пропонують, як мінімум два варінти подальших розвитків подій, примушують сердце битися частіше (але це все не адріналін, ні!). Сучки- але, ПРАВДИВІ!
Сьогодні у них свято. Отак прийшли тут з різноманітними кульками,газировкою і тістечками, і сидять! Чого блять припхалися. незнаю!!!
Але напевно вже закурили і наїлися, бо ****ять шо аж не чутно ту пісню, яку я так люблю.
Ну от пришли, посиділи, потеревеніли і пішли по-англійськи.
А мені тепер прибирати тут, бо поводятьсявони як свині. або навіть гірше. Знаєте. як оті свині лежать в хліву : жруть і сплять. а іноді ****ять- і все!
Вони ж бо говорять шо такі пафосні і демократичні. Ні-фі-га! Бо зними розмовляти, як з тим відео на екрані, про веселу дівчинку, яка співає пісеньку і мріє стати відомою. Ти її чуєшь і бачишь, а вона тебе ні... Відповідь в один кінець.
Нарешті.
Одна. стою вже зовсім змерша і голодна у довгій черзі. в вухах грає Forever Young ( бо ще вчора я поставила її на повтор).На вулиці вже темно і тільки яскраві вітрини освітлюють зимову білосніжну вулицю.
Нарешті одна, гості пішли. але залишили записку : "Дві або одна?"
от і думай!