Не приходь...

Татьяна Столяренко-Малярчук
Не приходь, не приходь –
               не сумую без тебе,
Для любові, я знаю,
              слів високих не треба,
Про велику любов
             можна і промовчати,
Про велику любов
             можуть очі сказати.
Не приходь, не приходь –
             не сумую без тебе,
Це раніше було –
             я просила у неба
Залишити тебе
              у моєму житті,
Та згоріли на попіл
               сторінки почуттів.
Не приходь, не приходь –
                вміє час лікувати,
Із сльозинок навчив
                мене пісню складати,
І коли не хотілося
                жити від зради,
Він мені наказав –
                і прости і не згадуй.
Не приходь, не приходь –
                маю поруч ті очі,
Що без втоми мені
                про кохання шепочуть,
І всміхається доля,
               і лагідне сонце
Бачу зранку до вечора
          та й не тільки в віконце.
Не приходь!