Вона

Микола Литвинець
Хто така? Звідкіля взялася? Вона – це мрія чи реальність? Я не знаю. Просто засіла в мою душу, затьмарила розум, полонила серце. Вона, вона красуня. Про неї можна тільки мріяти, уявляти, чекати…
Стандартна ситуація. Ти любиш. А вона? Ніхто не знає. Вона – дівчина-загадка. Як я хочу її розгадати, побачити думки, розставити усі крапки над «і». Вона для мене – все. Один її погляд чого вартий. А посмішка, волосся, губи, тіло… Що тут казати, треба бачити. Вона ідеал жіночої краси. Кожен в неї може закохатись, а я уже закохався. Не сьогодні, не вчора, а ще в дитинстві. Смішно, правда? Дитяча захопленість, яка найчастіше швидко проходить, дала початок чомусь більшому. Не знаю чи радіти цьому, чи може сісти і плакати, але факт є факт, люблю і все. Що робити далі, як жити? Відповіді на ці питання зможе дати тільки вона. І знову вона. Все крутиться навкруг однієї дівчини. Дівчини мого життя…