Декабрьские тезисы 2009. Ох, вы Витя Витя Юля Вова

Борис Артемов
Материалы для новогодних капустников

Із майбутнього новорічного звернення Президента України Ющенка до співвітчизників.

Громадяни! Співвітчизники! Любі друзі та ті, що ще співчувають! У цей, дуже складний час, до Вас звертаюсь я, Брати і Сестри мої.
Три речі турбують мене. Три, так би мовити, - «Г».
 Це: Газ, Грип та Геморой ( звісно, маю на увазі Юлію Володимирівну!)
Розглянемо ж ці питання по суті.
По-перше, скажімо – Газ.
Він – є! І, навіть, гроші, щоб сплатити за нього –є! Але: шоу – нема! Про що, скажіть любі, народ буде розмовляти після новорічного  олів’є?  І ось це – не добре. Тому,  що нішу  недружнього  « руського новогоднего кино» заповнити вітчизняними конкурентноспроможними новинами з театру бойових дій – нема  можливості.
Наразі – грип! Їого нема. Є тільки шоу. Зрежисоване жінкою з косою. В кредит. А грощі за це, тіки уявіть, вона вимагає від мене. Цілий мілліард! Кончє, каже, потрібні. Я би й дав, тільки в мене нема. Ви ж, мої руки бачили?
А зараз – про головне. Про те, що болить, кровоточе, та пече. Ну, Ви мене зрозуміли… Вчора зайшов до аптекі. Допоможіть, прошу. Ні, кажуть, це не грип, нема від Неї ліків. Даже в Швейцарії.
Ну, скажіть: чому Вона мене так не любить? Що я Їй зробив? Я ж, наразі, зовсім нічого не роблю.
Жорстока Вона! Пішов би я…але…що стане з демократією? Вона ж її до мене ревнує. Вона ж задушить її своїма жіночіми ручками. Навіть кум Порошенко її боїться.
Геморой – одним словом. І сидіти нема можливості. І піти  - тяжко!
А зараз кілька слов для співвітчизників зі Сходу. Я багато про це думав. Усі п’ять років.
 Пацаны! Бля буду! Простите за 2004! Витя, ты  - лучший! Век воли не видать! Хочеш – будь президентом! А я при тебе. Хоть премьером, хоть главой национального банка. Ну, пожалуйста!
А зараз усі разом: Я- НУ- КО- ВИЧ! Я-НУ-КО-ВИЧ! Я-НУ-КО-ВИЧ!

Тезисы к предновогоднему выступлению лидера оппозиции Януковича В.Ф.

По-хорошему спрашиваю: у всех нолито? Говорю последний раз… по-русски. Потому, что негоже президенту суверенного государства говорить на языке потенциального соседа.
Короче, буду лаконичным. Крым – нам. НАТО – да! Газ – в трубу! Юлю – в Лондон! С Ющенко Так: Банк – доверить. В руки ничего не давать. Карманы – зашить. В регионы – тепло. «Межигорье» – мне. Кажется – всё!
Тю, ще вивчив до виборів нову донецьку регіональну речьовку:
Разом нас багато! Нас не подолати! Єє!…..

 Телевізійна новорічна заставка від прем’єра Юлії Володимирівни Тімошенко.

Грудневий (декабрьский – для непонятливых!) новорічний виступ прем'єр міністра скасовано.
 ВОНА – ПРАЦЮЄ!
Тільки в цей час люба країна може святкувати і спати спокійно!

Наболіле від спікера парламенту Літвіна В.М.

Як би мене не було – потрібно було б мене видумати. Ви мене бачили? Сивий. Стрункий. Справедливий. Країні потрібен Литвин! Тільки Литвин! Я потрібен. Тому що хочу і можу! Зрозумійте це, і ми переможемо. Тому, що я – не той ж… Яценюк! Я – твій рідний син Україно! А ти – моя рідна мати! А ви, нехай і бідні, але брати та сестри мої! І жити мі повинні довго і щасливо. Потрібно тільки довірити мені країну, долю та ключа від хати. Ми покладемо туди гроші. По мінімуму. Але кожного місяця.
Країно, тільки Литвин тебе гідний! Це кажу тобі я, Литвин! А  хто ще це скаже, крім мене?
Не вибирай, країно, не вибирай іншого! Бо проіграєш!

Пятница. 13 ноября 2009г. Вместо P.S. Это, или что-то подобное, уже звучит и ещё прозвучит с телеэкранов в предновогоднюю ночь. А ежели нет, то референт (ну, не автор же я, в самом деле!) обещает проставиться. Заключаем пари, господа!