Маловажните неща...

Борис Калинов
              За 6-те  маловажни неща, които ме карат да се чувствам щастлив... Понеже Хел очаква да се включа, не мога да не отговоря на поканата. След дълги размисли измътих следното, което записвам в делови порядък. Знаете, че съм свидлив на думи...
        1. Ароматното кафе рано сутринта. То е нещото, което е зарежда с горчиво-сладката си енергия всяка сутрин. Сместа е доста специална – наречена е „Рио Чери“. Преди време разбрах, че има хора, които идват специално да си купят от същия микс и от доста отдалечени квартали....Смятам, че си заслужава!
        2. Един зелен поглед към Родопите. Планината! Тя е винаги за мен извор на положителна енергия. Един поглед от терасата на хола ... А очите са свикнали- сами я търсят! Пролетна, лятна . есенна, зимна. И винаги красива.... Орфеевата планина! Колко много се радвам, че я виждам всеки Божи ден!
        3. Една хубава песен. Каквато и да е... Без значение на жанр, мелодика. Обичам съдържателните песни, от които наистина струят чувства. Тъжни,весели... Приятелите ми са все песнопойци... А не съм ги подбирал нарочно! Може би става просто така...
        4. Очакването за  анекдот. То преди всичко е свързано с някакъв  вид оптимизъм, който мисля си, ми е вроден. И една възможност да се гледа на света откъм веселата страна... Много харесвам веселите истории!
        5. Добре подострен молив- за чертаене, рисуване, писане. Това си ми е стара слабост... Удоволствието от готовността  за работа. Добре подготвеният инструмент е нещо, което дава увереност.
        6. Направеното по мой начин и вкус - преди да съм поискал. Е! Това вече си е чисто тщестлавие! Удоволствие е, когато в магазина знаят за вкуса ми и предлагат това, което харесвам...


Бих искал да благодаря на приятелите  в Блог бг, които ме накараха да се замисля ...Изведнъж си припомних една мисъл, която казва, че няма неща в живота, които да пренебрегваме с лекота. Те могат да се окажат доста съществени в даден момент...
           Поздравления  за идеята!!!
                Б. Калинов.
  Графика-Б.Калинов -"Снежна Родопа"