В катренах про головне...

Вот Он Какой -Зип
Я на своєму третьому поверсі відкрию вікно
І криком мене розриває!
А чи чуєш ти мене внизу?
Коли в твоїх вухах лиш радіо грає...

Я на колі впаду перед тобою
І в груди ніжні тебе цілую
А чи відчуєш ти ту тяжку легкість тепла?
Коли думаєш лиш, чи макіяж я тобі не зіпсую...

Я хочу сонцем освітити твою темну кімнату
І квітами заставити твої підвіконня
А ти зневажливо закриваєш передімною двері
Адже одяг мій не модний, а в очах страшне безсоння...

Я верещу, стрибаю і тягну тебе за руку
Пішли у ліс! Вдихати повітря і м`яти трави!
А ти мовчки з-за мене виглядаєш
І тупо пультом клацаєш канали...

Весь цукор, що в тілі своїм мав
Я в поцілунок один увібрав...
Але наврядчи відчуєш ти прянощів смак
Адже їх перебиває твій мертвий табак!...

Я хотів відчути Твій аромат
І на вустах побачити посмішку Твою
Чи хочаб голос Твій почути
Але ж тебе влаштовує Твоє Ай-Сі-К`ю...