Декабрьские тезисы 2008. Эх, вы Витя Витя Юля Вова

Борис Артемов
Материалы для новогодних капустников

Із майбутнього новорічного звернення Президента України Ющенка до співвітчизників.

У ці останні хвилини року я перед вами. В стакані добра медовуха, на столі шмат сала і цибуля. Що ще треба людині, щоб гарно зустріти новий рік? Тільки  добре слово лідера нації. Тому до Вас звертаюсь я, любі друзі мої. Брати і сестри!
Про мене останнім часом багато чого кажуть. Хтось каже, що президент занапастив Банк Україна, а зараз - напастить…та проводять недоречні порівняння. Хтось пропонує мені хабара, та білет до Мальдів на всю родину в один кінець. Я скажу так: це йде із-за кордону, так працюють вороги, тому ,що працюють не заради, а супротив України.
Не буду сперечатись - є запроданці і вдома. Я устал - я ухожу! Мабуть це бажали почути від мене у новорічну ніч мільйони співвітчизників. Друзі мої! Я навіть казав би - любі друзі мої! Не дочекаєтесь! Ви мене обрали, а тому – я піду тільки разом з Вами. До речі, а чому б -  ні!? Знайдемо  десь  у Колорадо галявинку, збудуємо гуртом Хатинку, заведемо бичків та обов’язково вулики. Заживемо немов у казці. А у цій багнюці нехай розгрібають  Юлія Володимирівна та донецькі москалі запроданці. Підемо, співвітчизники! Тут краще вже не буде, тому що ці руки знову нічого не вкрали. А тому -  грошей і нема. Зрозумійте це! Зараз вип’ємо, а потім добре зважте на мою пропозицію. Для цього я надаю вам 2,5 та 6 січня. Не бариться. Пішли. Хоч в євро… хоч на...то. Сподіваюсь на порозуміння. Ну кажіть разом: Так! Ющенко! З новим роком! З новою надією! Із нашею Україною! Будьмо!

Тезисы к предновогоднему выступлению лидера оппозиции Януковича В.Ф.

Регионы! Шо! У всех нолито!? Ну – за все хорошее! И – сразу по второй! Что б первая зря не пропала! За здоровье!  Теперь о главном: жалею о несделанном– на курсах красной профессуры Донецкого ПТУ меня учили  быть во власти  и не учили быть в оппозиции. Хреновый я оппозиционер: не сообразил вовремя бросить своим ботинком из страусиной кожи в гаранта нашей нестабильности, я бы даже сказал, нашего бардака. Довели помаранчови страну – даже Ирак нас обгоняет! Бушу уже дали, а наш апельсиновый до сих пор необутый. Не порядок! Когда я стану президентом, а я стану президентом, - каждому оппоненту, так сказать, достанется, как минимум, парой ботинков. Так что, чтоб два раза не вставать – Страна! С новым годом тебя. И с новым президентом. Любимый тобой Витя Янукович, котрому Дед Мороз подарил  батон золота.

 Бело-сердечный монолог премьера Тимошенко Ю.В.

Какая миленькая коронка…бриллиантики ,  изумрудики, сапфирчики…и так к лицу… Но нет! Не время. Бюджет с дефицитом, бюджетники в …как бы это помягче сказать. И кого винить!? Оппозицию!? Власть!? Инопланетян!? Всех! Все они виноваты. Потому что мужики и гады.А еще –воры.Украли у нас все- ум, честь и  совесть. И вот, стоим мы с тобой, Украина, посреди сугробов,- две бабы … оскверненные, продрогшие и ждем… чего ждем!? То ли принца на белом коне, то ли второго пришествия. А может – ну их, мужиков-то, слабая на них надежда…Давай-ка, ненька, сами себя вытягивать. Ты - меня, а я – тебя. И все у нас получится. Не сейчас - так в следующем году! Я с тобой Украина. А ты будь со мной. Ну пожалуйста! А пить не будем вовсе! Не женское это дело.

Наболіле від спікера парламенту Літвіна В.М.

В мене боліло. Зараз вже не болить. Тому що країна нарешті зрозуміла що Літвін їй потрібен. І нехай в цьому році моя посада дещо нагадує дежавю, я вже переріс крісло спікера. А тобі, Країно, невже  бракує фантазіі. Уяви собі- як гармонійно я буду виглядати під штандартом голови держави. Ну! Давай чьокнемося із тобою, Країно! Я вже!

30.12.2008г.
P.S. Сомнения в аутентичности текстов предъявлять майору Мельниченко,который нарыл их из под дивана Л.Д. Кучмы.