Евгений Рейн Древесная лягушка

Дана Пинчевская
Мандрівна жабка
Опівночі я повернувся до свого будиночку у приморському парку
І побачив, що на порозі на мене чекає деревна жабка.
А може, й ні, не деревна, - я у цьому погано знаюсь.
Просто її спинка була розмережена дрібним симметричним малюнком
раніше нічого подібного я ніколи не бачив.
Я прочинив двері, і чемпіонським стрибком
вона перескочила на мій килимок.
Я увімкнув невелику лампу і подивився на жабку у колі її світла.
Жабка не йшла.
Можливо, вона щось хотіла мені довірити,
принесла важливу звістку, передчуття чи прогноз погоди.
Можливо, я мусив про щось здогадатись,
керуючись мереживами її візерунків, - про це та про інше?
Марно.
Так я дивився, нездогадливий, втомлений, зарозумілий
на земноводну вісницю з болота та парку.
Тільки тепер здогадуюсь, що я міг здаватися їй
дивної породи мандрівним деревом,
про котрих деревні жабки знають більше, ніж такі дерева самі про себе.
 
*

Древесная лягушка
В полночь я вернулся к своему домику в приморском парке
и увидел, что на пороге меня ждет древесная лягушка.
А может, и не древесная (я в этом плохо разбираюсь) -
просто спинка ее была в мелком симметричном узоре
прежде я такого никогда не видел.
Я открыл дверь, и чемпионским прыжком она перескочила ко мне на коврик.
Я зажег настольную лампу, навел на лягушку круг света.
Не уходила лягушка.
Быть может, она что-то хотела мне доверить,
принесла важную новость, предсказание, сводку погоды?
Быть может, я должен был догадаться по симметрии ее узора о том и об этом?
Тщетно.
Глядел я, недогадливый, усталый, надменный
на земноводную вестницу из болота и парка.
Теперь-то я догадываюсь, что мог показаться ей бродячим деревом
какой-то особой породы,
о которой лягушки знают больше, чем сами про себя эти деревья.