Якби я була чаклуном, я б

Елленка Крамар
Якби я була чаклуном, я б…
 А) позбавила людство від страшних невиліковних хвороб, дала б змогу всім людям, незалежно від соціального становища, отримувати якісну медичну допомогу; я б лікувала тяжко хворих дітей абсолютно безкоштовно, а також позбавила б неспроможних дітей-інвалідів їх фізичних вад;
Б) у своїй державі створила б більше робочих місць, щоб люди, які зараз просять милостиню у підземних переходах могли спокійно працювати, я б дала можливість здійснити їм свою мрію, а не хвилюватися за те, що у будь-який момент їх можуть позбавити життя і ніхто навіть не згадає про них. Нехай люди заробляють гроші гідним для себе способом; також я б дуже хотіла, щоб у кожної дитини була родина, мама й тато, яких зараз дуже не вистачає безпритульним дітям. Я б не допустила, щоб сироти жили в підвалах та ставали наркоманами. Я б створила більше центрів опіки над дітьми, не дозволила б знущання над ними у сім’ї;
В) для оточуючих людей, друзів я б побажала добробуту в сім’ї, розуміння. Також я хотіла б, щоб вони здійснили свою мрію, добилися того, чого все життя прагнуть. Найважливіше, що б я побажала для батьків – міцного здоров’я, злагоди в родині, я б не хотіла, щоб вони, найрідніші дітям люди, сумували, переймалися через будь-що. Я б побажала їм щонайбільше терпіння, оптимізму і незламності у будь-яких життєвих ситуаціях, а головне – матеріального статку;
Г) найважливіше, щоб я хотіла зробити для себе – ніколи не втрачати віру, завжди у глибині душі мати невеличку крихітку надії і при будь-яких обставинах у житті залишатися людиною. Я хочу створити мрію, яка б завжди підносила мене у небо, завдяки якій я б могла літати високо в хмарах. Я б хотіла, щоб мені ніколи не довелося одягати маску байдужості і зневіри і обманювати когось. Я прагнула б завжди бути собою! Хай буде щастя й мир в усіх землян! Хай майбутнє буде окриленим і творчим, сповненим красою і любов’ю.