Украинская реклама

Гринзайд Влад Младший
На екрані з'являються два міцні парубки, що шльондрають по хаті в самій білизні. Один з них спрямовує кроки у бік сортиру. Вигляд має досить заклопотаний.

- Ти куди?
- Ясна справа – голити х*я.
- А навіщо?
- Та єбстись сьогодні треба.
- Ну?
- Та в мене мандовошок нелічено.
- Так не треба голити х*я. Ось, полікуй моїх мандовошок!

Дістає чималу кабаку.

- Що, нема? Так отож!
- О-о-о, - робить здивовану пику, - а як ти їх знищив?
- Я їх не знищив, я їх... – витягає з-під жопи брудну склянку з рожевою рідиною.
- Я їх... – ПОФАРБУВАВ! Їх мир'яди, але ж вони не пробачаються!

Швидко ллє на пах рожеву рідину.

Голос за кадром:

- Фарба для мандовошок! Рожевий колір! Якщо немає часу, не треба голити х*я, пофарбуй своїх мандовошок в рожевий колір!

Блок української реклами продовжується.