Моя война

Мила Квинта1
Моя война.
Стихотворение / Лирика, Мемуар
На мове: . Подражание Шевченко
Объем: 0.02 а.л.

Фашизму до века й отныне!
---'
Як умру, то так і знайте-

Запалають під ногами камні з моєй хати.

Будуть сниться вам ночами металичні грати.

Станеться, панове з вас, лише зачекайте.

Де земля моя мозолиста, шахтарська,

Де край неба кучерявий степ,

Там родився з духом я бунтарським-

Хто не з миром – кожний знайде склеп.

Окропивши кровью, шлях до влади,

Вас розжалують з,,укропів,, в,,будяки,,.

Сподіватись во спасіння вам на зраду, –

Марно мріяти, фашистськи,,чубаки,,.

Як не вмру, то я знайду родину,

Щоб без злоби пам, ять очищати,

Щоб в сумбурну, тяжкую хвилину,

Другу Батьківщину свою мати.

Щоб розсічену краіну,

Я не кликав Украіной.

І російську уникати,

Не штовхали, злобні кати.

То в Росііі в моіх мріях

Лечу домом часом.

Без Росіі мені ніяк

І з родним Донбасом