Букет бузку, або День Радiо

Братислав Либертус Свидетель
   Приходила Люда, принесла мені букет бузку. Було приємно. Зараз стоїть навпроти мене, такий пахучий...

   Сказала, що якщо їхатиме в Росію з Вадіком, - звісно, якщо Вадік приїде, - то прихопить і мене з собою обов'язково. Я з нетерпінням чекаю на той день...

   Заклеїла мені вікно шматком шпалери. Стало трошки темніше. Хоча я би ще кілька шарів шпалерів наклеїв зверху, щоби було аж чорно в моєму кутку. Подумую так і зробити: купити цілий рулон... Але в Метро шпалери не продаються, тому додав у вибране рулон алюмінієвої фольги: для себе і для Віталіка. Я знаю, у нього там навіть штор немає в палаті... Отож, фольга йому буде якраз. Запаси скотчу у мене є.

   Що казати? Душно і жарко. Вода майже скінчилася: залишилося усього лише 1,5 літри. Це - до 10-го числа, ніяк не менше. І це при тому, що я за день якраз стільки і випиваю, а то і по 2 літри. Одна баклажка на 6 літрів - мені на 3-4 дні. Тобто, на місяць треба щонайменше 8 баклажок. Треба б і для Віталіка купити теж...

   Боже. Допоможи вижити. Не лишай.

07.05.2018, 19:56
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу