Я вам пишу-2

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
Фото зроблено 06.01.2015


Я вам пишу знову й знову....
Що намагаюсь повідомить вам?
Не доена моя корова
І пасти селезнів я вам не дам.

А ще сусідка передала,
Що в сіннику за вами підглядала,
Як ви Федотову Марину
Поклали голою на спину...
Тоді на це ви їй казали,
Що штучне дихання Марині дали...
Від спеки намагались врятувати,
Холодної води їй із колодця дати.

А потім пастухи принЕсли звіт,
Що ви у поле приходили на обід.
Підстригти захотіли всіх баранів!
Ви мабудь від кохання були п*яні?
Хутро з баранів обіцали все продати,
Щоб допогу для колгоспа передати!
В Курник ви потім забігали.
Півням і куркам лекцію читали!
Пораду їм давали, як курчат творити!
Пообіцали черв*яків зловити!

День не проходить ваш спокійно...
На кладовищі не дали мертвим спать покійно.
Ви там співали пісні й танцювали.
Покійникам так свято влаштували.

В сільмаг заходили товар прийняти.
І на базарі теж поторгувати...
В усіх бабусь купили ковбасу і сало...
І все кричали...
Мало- мало!

Мені пізніше ваша мама в скайп дзвонила...
Благала, щоби вас не розлюбила.
У монітора рюмсала і шепотіла:

-Спаси його!
У мене другого немає сина!
Ти обіцала народить онука!..

Я вимкнула той скайп..
Нема у мене звука!

Так обіцяла, не забула!
Але ви в ЗАГС зробили два прогула!
Ви про весілля наше позабули!
З Селедкіной Наталкой на горіщі були!
Потім вас бачили з Варварою у сільпо...
Ви купували з кролика пальто.
Кричали, що вона тепер ваш зайчик...
І персня їй наділи ви на пальчик...

К усім, кого ви кожен день кохали,
Бажаю щоб лелеки прилітали!
Щоб стали багатодітним татом,
А ваша мати буде крить вас матом..
Повитрачає всі свої піастри,
Що вторгувала продаючи айстри,
Торгуючи городиной і квасом...
Надіясь, що розумним станети ви з часом!

Я на паркані написала:
Обережно злий собака!
Тож вкусить вас, а ваша мати буде плакать.
Ви чуєте?
Порожньо тут для вас!
Не хочу витрачать на вас свій час!
Мені вже краще жить одній
Без вашій молодості бурхливій і шальній!


18.02.2018

продовження у http://www.proza.ru/2018/02/24/1563