А за вiкном я чую молитву зiрок

Братислав Либертус-Кармина
 Псалом подяки


А ЗА ВІКНОМ Я ЧУЮ МОЛИТВУ ЗІРОК
(текст пісні)

1.
Починається сумом осінній вечір,
І забава - за вікно нічне дивитися.
Можливо, я його, перегодом, прикрию:
За долонею сховаюся від зірок світіння.
Ну і що ж? і що ж? Навкруги - тихо.
Тільки пахне сосною осіннє повітря.
Мій Господь, на землі таке створивши, -
Навіки Ти скорив мою Душу, очистивши.

Pr.:
А за вікном - я чую молитву зірок!
І добре те, що я у її присутності.
За неї дякую я Тебе, мій Господь:
За те що нею мою утішаєш Ти Душу!
За те, що тримаєш Своїми словами мене,
На крилах віри до Небес підіймаєш.
Адже це означає, що живі Твої слова,
У яких Ти дещо для моєї Душі обіцяєш...
Веди мене...


2.
Триває тишею своєю вечір осінній,
І дивитися за нічне вікно - утіха.
Твоє, Господь, відчуваю благословення:
У молитві зірок - я Тобі подяку чую.
І слідом за ними переймаюся вірою,
Крізь сльози шлю Тобі свої поцілунки,
І ось, посміхаюся, склавши на грудях руки,
Від світла зірок ховаючись за повіками...

Pr.:
А за вікном - я чую молитву зірок!
І добре те, що я у її присутності.
За неї дякую я Тебе, мій Господь:
За те що нею мою утішаєш Ти Душу!
За те, що тримаєш Своїми словами мене,
На крилах віри до Небес підіймаєш.
Адже це означає, що живі Твої слова,
У яких Ти дещо для моєї Душі обіцяєш...
Веди мене...


---
Переклад з російської мови виконав Братіслав Лібертус
Дата перекладу: 12.05.2014
Автор тексту: Братіслав Лібертус-Карміна / Братислав Либертус-Кармина
Оригінальна назва: "А за окном я слышу молитву звёзд"
Посилання на оригінал: http://www.proza.ru/2017/12/01/373

ДЯКУЮ БОГОВІ

(Збірки: "Богові. Хвилиночку вдячності", "Пори року. Осінь")


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2014
Свидетельство о публикации №214061200808