Невгамовна Таня

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
У таніній сім'ї знову метушня... папці на роботі виплатили премію. Таня уважно слухає розмови дорослих про те, куди і на що витратити потрібно "скажені гроші". Терпіння Тані лопається і вона, заклавши руки за спину, починає мудрувати...

... Батьки мене і моїх батьків! Почути мої претензію на ваші "скажені гроші" не бажаете?.. Дід курив біля вікна і від її питання ледь не вдавився цигаркою. Бабуся стала хреститися у надії, що претензії не будуть сильно великими. До Тані підбіг її брат Льонька і теж сказав, що у нього є дуже маленька "плітензія". Таня обняла брата і продовжила свою розмову...

... Я звичайно дрібна для ваших глобальних запитів, але може нам телевізор купити новий, а старий ми бабусі у кімнату поставимо, щоб їй ніхто не заважав серіали і рекламу дивитися. Дідові?.. вона уважно і задумливо подивилася на нього... на лоджії встановимо крісло-гойдалку. Він там буде слухати по радіо політичні та спортивні шоу. Мамі? Папа маму може звозити на дачу. Там ставок є, жаби їм заспівають романтичні пісні. Все-одно на поїздку до моря грошей не вистачить. І взагалі, батьки, мені скоро у школу придане збирати потрібно! А ось Леньку бажано у дитячий садок віддати, а то він у нас безпритульним зростає. Це не я так думаю, а домомучітельніца!..

28.02.2017

Саша запросив Таню до театру на оперну виставу "Отелло". Таня уважно подивилася на нього і запитала... а що там потрібно робити?.. Саша відповів, що тихо і мовчки слухати спів акторів. Їсти у залі не можна, тому що це буде заважати роботі акторів... Таня сумно подивилася на Сашу... я що повинна дві години мовчати?.. Саша відповів, що можна у долоні плескати, коли щось сподобається у співі акторів...

І ось Таня вперше у театрі. На виставу їх супроводжує бабуся Саші. Вона строго пояснює Тані, що бігати по території театру не можна. Розмовляти потрібно спокійно. Якщо хоче пити або щось їсти, то це можна робити перед початком першого акту або під час антракту(перерви). Тані усе цікаво. Вона розглядає фото акторів, які закріплені на стінах холу театру. Потім задумливо запитує Сашу... а ви теж будете тут пісні у виставах співати?.. Саша відповів, що він хоче працювати у Італії... Таня сумно подивилася на нього... а я? Ви кинете мене? Потім подивилася на його бабусю і сказала, що хоче повернутися додому... Щось мені не хочеться дивитися вашого Отелло, який так любив свою Дездемону, що вбив її. Мені моя бабуся прочитала про це у книжці.

Таня йшла по вулиці і ковтала сльози, які стікали по її дитячому обліку прямо на її губи. Дядько міліціонер зупинив її і запитав, хто її образив... вона відповіла, що Отелло вбив Дездемону і тому Таня не хоче вірити у велику любов ... Міліціонер здивовано запитав її... тобі скільки років, що переживаєш про дорослі проблеми? Ти де живеш? Сідай у коляску мого мотоцикла, відвезу додому!

І ось Таня їде на міліцейському транспорті додому і життя стає радісним. Особливо раді були її поверненню рідні, коли відкривши двері, побачили її поруч з дядьком міліціонером. Молодший брат Льонька радісно запитав... дядько, а ти Стьопа?.. міліціонер відповів, що він Ігор Іванович.

04.03.2017

продовження у