20. Аншлагова Зона- усе буде, як ми забажаемо

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
У поселенні тиша. Петросян йде по дорозі. Разом з ним йдуть Брати по Зовнішності і по Розуму. Петросян обурюється, що не бачить жінок.

-Я не зрозумів! А де наші такі слабкі красуні? Каринки немає, Льонок теж у її салоні не знайшов. Де усі? Вони що, сьогодні нас покинули?

Валерка:

- Я не знаю. Ми з Сашком до Клари заходили. Двері зачинені. Потім до Коркіною ходили.

Сашка:
- Там Остроухов увесь у істериці бігає навколо літака. Цілує його, плаче. Каже, що Валюха ймовірно його кинула. І якщо вона не повернеться, то він сам на літаку полетить і розіб'ється.

Вітька з Сашком перелякалися і закричали:

- Не треба. У нас у поселенні кладовища немає.

Коли Петросян зрозумів, про що вони говорять, став їх лаяти:

- Чого? Яке кладовище?

Розумні:

- Як яке? З могилами і хрестами.

Петросян:

- Ви розумники, довго думали? Листоноша обіцяла, що тут такого не буде. Так що збігайте і заспокойте цього істерика. Нехай не надумає апарат псувати. Сам потім лагодити буде.
 
Тут він побачив Задорного. Той весело махав руками і біг до них.

- Ваганич, мені Жванецький дзвонив. Він сьогодні обіцяв прибути і з ним усі наші.

- Це хто усі?

- Ну усі - це УСІ!

- Так? Тоді пішли з нами. Баби пропали.

- Що? Жванецький казав, що Пугачова з усією родиною їде.

Ваганич просто остовпів:

- Цього не вистачало. Вона ж мене приб'є за баб. Листоноша!!! Гвалт!!! Ти де?

Листоноша:

- Чого гвалтуешь? Тут я. Куди я подінусь? Що треба?

Ваганич:

- Біда! Ти чула? Що робити?

Листоноша:

- А я звідки знаю? Гаразд, дай подумати. А ти всюди дивився?

Ваганич:

- Та скрізь, ніде немає. Карену дзвонив. Він казав, що їх не бачив.

Листоноша:

- А інші хлопці де? Де? По царству бігають? Шукають? Так навіть цікаво мені. А Дубовицькій дзвонив? Ну ти даєш! Дзвони.

Петросян нервово набирає номер і слухає:

- Регіна, ти? А це я. Як хто? Ваганич.

- І шо треба, шеф?

- Не зрозумів, а ти де?

- Я то вдома, а тобі що треба? Що? Чуєш, а сам не міг здогадатися.

- Про що?

- Сьогодні 8 березня. Значить я сьогодні тут головна і усі баби у мене у Аншлаговій зоні. Так що передай усім святкуємо тут!


АНШЛАГОВА ЗОНА.

Регіна:

- Чули, подруги, королі природи у істериці. Коркина, заспокойся, нічого з Витькой не буде. Ще лякувати мене будешь. Це наше свято! Наше!!! Значить усе буде, як ми забажаємо.

Степаненко:

- А це як?

Мотрона мудро прорекла:

- Оленко, це як ти і ми усі захочемо, так і буде.

Квіточка:

- Тоді я хочу щоб Камеді приїхали швидше і Міша Галустян у мене квартирував.

Новікова:

- Ух ти! Навіть так. Увага!!! Рева мій. Хто проти- Мій ворог.

Рожкова:

- Ура! Молочний буде у мене. Треба свекруху порадувати.

Горобчик:

- Та ви що! Значить Галигін буде точно.

Мотрона:

- Баби дзвонив Цикало. Він з Ургантом прибуде. Маски Шоу обіцяли привезти з Одеси якісь квіти... (усі мовчки поставили запитання) Звідки я можу знати, які.

Карина:

- А ці з Києва будуть?

Усі:

- Це хто?

Карина:

 - 95 квартал.

Дубовицька:

- Будуть.

Тут у Зону Дубовицькою розчинилися двері. З шумом і гамором увійшли Віра і Мама.

- Регіна, лапа моя! Ноги болять, Діти мої швидко зайшли, двері закрили.

Слідом зайшла балет-група.

Регіна:

- Віра, ти точна, як Кремлівській годинник. Мама, ви прекрасні, як завжди.

Мама почервоніла від задоволення. Усі стали обніматися і цілуватися. Тук-тук! .. У двері знову хтось тихо постукав. Усі затихли. Горобчик побігла відчиняти. А там Кіркоров і Зверев.

Зверев:

- Я як і обіцяв з Філіпом.

Філіп:

- Тільки прошу перед Аллочкою мене захистити. Діти швидко зайшли!

У салон вбігли діти Філіпа. Жінки від такого подарунка, споглядати його дітей, просто розімліли. Стали бігати, метушитися, пропонувати частування, відпочити, шукати чим розважити дітей.

Мотрона:

- Так двоє дрібних є. Але за цими треба пильнувати. Філіп, і хто буде за ними дивитися?

Філіп:

- А ось Розумні. Мої тільки їх і слухають. Вони їх просто обожнюють.

Квіточка:

- Я уявляю, як кричати будуть Аллочкіни!

Карина:

- Це як же?

Квіточка:

- При таких батьках: донька співатиме, а син, як тато, жартувати і пародіювати.

Усі стали сміятися.

Степаненко:

- Так і Христина зі своїми приїде. І дрібну Клаву свою привезе.

Квіточка:

- Мені так приємно, що я з нею теска.

 
У ГУБЕРНАТОРА Петросяна.


У кабінеті Петросяна зібралися кращі уми людства планети Суздаль.

Найбільше переживає Карцев. Усе щось на вухо шепоче Жванецькому, а той киває головою і сміється. Петросян не витримав і запитав, як вчитель, бешкетних учнів:

--Рома і Міша, може і нас розважите і розрядите і так гостру ситуацію, тим більше, що Карен СМС мені прислав, що Мадонна прибула у повному складі своєї сім'ї. Цікаво дізнатися у якому?

Усі завмерли і затамували навіть подих.

--З нею прибули усі її колишні чоловіки. Як дізналися, куди вона зібралася, то так просили, що їй довелося їх усіх сюди взяти. Уявляєте який колектив?

Миша Цірішенко задумливо почухав своє сонце, тобто улюблену маківку.

--Представляете який концерт буде? Ваганич, терміново треба скласти план майбутнього святкового шоу і хто і за ким виступатиме.

Брати по Зовнішності зраділи і закричали, що хочуть з Володею Кузьміним заспівати. Христенко від такої постановки питання заявив, що співатиме з Кальяновим.


продовження у стадії осмислення ...