Да мяне знайдзi шлях. Песня

Братислав Либертус На Белорусско
ДА МЯНЕ ЗНАЙДЗІ ШЛЯХ
(Тэкст песні)

1. Шлях знайдзі да мяне, знайдзі, знайдзі.
Мяне шукай ў прасторы,
Як сонца шукаюць ў небе.
Мая любоў, цябе малю, -
Мне мала так трэба!
Толькі да мяне знайдзі дарогу, пракладзі.
Толькі да мяне знайдзі дарогу, пракладзі.

Пр.:
Размаўляю я з ветрам, няхай табе вее
Хай гоніць цябе, ў мой бок больш мацней.
Малюсь я да сонца, няхай у спіну грэе, -
Па цені цябе да мяне правядзе!
   Хай зламаюцца ўсе масты за табой,
   Каб вярнуцца табе стала немагчыма.
   Я буду прасіць Неба, буду маліць Бога:
   Шлях знайсці хай дасьць табе свяціла.
Размаўляю з ветрам, размаўляю з небам,
Размаўляю з сонцам я, - а ты, а ты,
Да мяне знайдзі шлях, да мяне знайдзі шлях,
Да мяне знайдзі шлях, да мяне ідзі.

2. Пракладай дарогу сюды, сюды.
І не пужайся бураломаў, -
Не пашкодзяць нават крыхі.
Я маліцца за цябе буду Богу, -
Знойдзеш побач ты ўцеху,
Таму да мяне знайдзі дарогу, пракладзі.
Таму да мяне знайдзі дарогу, пракладзі.

2013/09/14
аўтар мелодыі і тэксту - Браціслаў Лібэртус

пераклад з украінскай мовы: http://www.proza.ru/2013/09/14/1571
стужка рэцэнзій:
http://www.proza.ru/2013/09/14/1659