Mi pozwol ze zaufac sie nawzajem! Piosenka

Братислав Либертус-Кармина
MI POZWOL ZE ZAUFAC SIE NAWZAJEM!
(tekst piosenki)

1.
Naprawde kazdy innym pragnie zgody
Lecz jak byc bez stosunkow pokojowych?
Faktycznie nie jestesmy ze wrogowie,
Ta nie jestesmy przyjaciolmi tez.

M-m-m-m-m, m-m-m-m-m-m...

Pr.:
Mi pozwol ze zaufac sie nawzajem!
Do Ciebie zrobil krok, a ty - nie bij.
Daj lepiej w odpowiedzi dlon przyjazni,
Bo czekam, wkrotce podasz reke mi!
A wiesz, co sie zaufac tak przeraza!
Bo nagle mi uderzycz, - boje sie.
Niech nie bedziemy walczyc, blagam bardzo.
Nadzieje mam, zrozumiec zmoge Cie.

2.
Tak tyle samotnosci jest na swiecie!
Ta lecz samotnosc - calkiem to nie swiatlo.
W ciemnosci duszy dziwnej kto zaswiecic?
Gdzie swiatlo jest - tam samotnosci brak.

M-m-m-m-m, m-m-m-m-m-m...

Pr.:
A wiesz, co sie zaufac tak przeraza!
Bo nagle mi uderzycz, - boje sie.
Niech nie bedziemy walczye, blagam bardzo.
Nadzieje mam, zrozumiec zmoge Cie.
Mi pozwol ze zaufac sis nawzajem!
Do Ciebie zrobil krok, a ty - nie bij.
Daj lepiej w odpowiedzi dlon przyjazni,
Bo czekam, wkrotce podasz reke mi...

M-m-m-m-m, m-m-m-m-m-m...

17.09.2013
autorem muzyki i tekstu jest Bratislaw Libertus

tlumaczenie z jezyka rosyjskiego: http://www.proza.ru/2013/09/17/1692
autorem tlumaczenia jest Bratislaw Libertus
data tlumaczenia:  18.09.2013

recenzji tasma:
http://www.proza.ru/comments.html?2013/09/18/1709