Чарлз Буковски и още нещо...

Борис Калинов
   Не зная кой е Остин... И като видях кой е въпросният Чалз, вече си мисля, че не съм изгубил много. Даже май съм на печалба, защото не съм си губил времето да чета простотиите му, дето някои, изглежда повлияни от реклама, или пък от снобарски повей, умират да възхваляват. Навремето Колдуел ми изглеждаше циничен на моменти, но Буковски е поне с две обиколки преднина в простакизма.Не това е пътят на литературата! Така разсъждавам с моята дюлгерска глава, защото имам в библиотеката си Вазов, Ботев, Пушкин, Чехов...
От многоученост ли хвалим свинщината?Не! Не мисля! Май е от липса на такава...И то хронична липса, доколкото разбирам от човешка психология.Казвам човешка, защото даже животните имат някакво чувство за срам...
До там ли стигнаха в дивотията си по Америка, та се издават и тиражират, че и награждават подобни писания.А подлизурки у нас- валяло! Ама какво се чудя?След като г-н Президента на САЩ
получи Нобелова награда за мир, нищо не би следвало да ме шокира!
Просто, ей-така,седя си и си разсъждавам...

Б. Калинов04.02.2010г.
Пловдив.